himlen är oskyldigt blå

Hej hörrni! Ska alldeles snart åka in till mormor och morfar för att äta lite påsklunch sådär. Mysigt! Hade påskäggsjakt imorse tillsammans med familjen. Och nej, även fast jag snart fyller 18 och Rebecka snart fyller 16 så har vi INTE lagt ner det där än. Tror nog att det är mest för Beckas skull vi gör det. Jag skulle kunna klara mig utan. Men visst är det väll roligt ändå, det kan jag inte säga att det inte är. Vi fick iallafall ett jättestort påskägg tillsammans fyllt med godis och lite annat roligt. Tack mamma och pappa! ♥

Nu ska jag borsta tänderna och dra mig mot Eriksberg. Vi hörs kanske senare. Puss!

Ni får två bilder på min nya tröja. Älskar den! Hur skön som helst.
Den har jag på mig idag till ett par vanliga jeans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0