home is whenever I'm with you

Hola a todos! Hur mås det? Jo, tack bara bra. Eller inte. Är förkyld, linserna skaver, knäet är knas, är trött, kommer aldrig hitta något sommarjobb. Så är det. Hade en väldigt lugn dag i skolan iallafall. Började halv nio med samhällskunskap i typ 40 minuter, sen skulle vi iväg till Fyrishov för att simma. Men eftersom jag är förkyld så fick jag inte det, så jag, Linda och Anna väntade på idrottsläraren eftersom hon hade sagt åt oss att vänta på henne där. Men hon kom aldrig. Så vi tog bussen ut till Flogsta och gjorde en ergonomiuppgift på vårdcentralen där. Sen åkte vi tillbaka och åt lunch. Efter lunchen hade vi labb på kriminaltekniken. Labben gick på tio minuter och då fick vi sluta eftersom dom andra hade kommit sent. Vi slutade alltså vid ett. Hur skönt som helst.

Nej, nu ska jag upp och äta mat innan jag sticker iväg på träning. Ska prova träna för första gången på ungefär en månad. Får se hur det går. Återstår att se. Vi hörs säkert imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0