hörde jag sm-guld?

Just i detta nu sitter jag (om allt går som det ska) på tåget påväg ner till Malmö. Sitter säkert och taggar till tusen tillsammans med Wirre, eller så "dormar" jag som hon så fint säger. En rolig resa ska det bli iallafall. Även om det bara blir en endags-resa. Om ett par timmar ser vi Storvreta som slutsegrare. Tippar på att dom tar hem guldet till Storvreta för andra året i rad. Så jäkla grymma killar det där. Eller gubbar. Same shit. Hoppas ni har det bra iallafall. För det har jag. Det lovar jag! Pussssss!



Denna snygga brutta är mitt tågsällskap, mitt matchsällskap, mitt lunch- och middagssällskap... ja, mitt sällskap under hela dagen helt enkelt. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0