I'm falling in love with your favourite song. I'm gonna sing it all night long

Godmorgon! Vaknade runt åtta, lite märkligt då jag inte sovit så länge alls. Har inte sovit ordentligt på tre dygn ungefär och det märks kan jag säga. Kroppen känns rejält sliten och huvudet hänger liksom inte med.

Tänkte vara hemma hela dagen. Börjar med att ta en lång dusch, sedan lite film. Ska även knarka halstabletter hela dagen, alvedon också. Har verkligen ingen lust med att vara sjuk under lovet. Inte för att jag har något särskilt inplanerat förutom en massa plugg men ändå. Skulle vara rätt så värdelöst.

Nu ska jag titta lite på MTV och sen ta den där duschen. Vi hörs kanske under dagen, vem vet. Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0