I've been waiting for so long. I thought this day would never come when i could wave and say goodbye.

Hej på er! Sitter nere i källaren med en tjocktröja och ett täcke virat runt mig. Det är så sjukt kallt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Blåser förjävligt gör det också. Blir säkert strömavbrott snart, skulle inte förvåna mig. Sitter iallafall och lyssnar på musik och tittar runt lite. Har ingenting särskilt att göra så spenderar tiden med spotify. Det går an det också.

Fredag imorgon då. Som någon i klassen sa idag: Det är måndag, torsdag och fredag hela tiden! Så sant så. Veckorna går snabbt som jag vet inte vad. Snart är det sommar och det betyder sommarlov. Sista riktiga sommarlovet då jag har en skola att komma tillbaka till. Nästa sommar blir det ju studenten med allt vad det innebär. Läskigt faktiskt. Men något jag verkligen ser fram emot. Nu ska jag ta mig i kragen och koka en kopp te. Vi hörs så. Puss!

Åh just det, Astrid Lindgren på 20-lappen då! Haha, älskar (älskade?) den lilla tanten. Eller det hon skapat. Men same shit. Bra val iallafall. Ni får en passande bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0