lät du henne komma närmre? var hon vackrare än mig?

Hej på er! Sitter med min älskade dator där den hör hemma. I mitt knä. Den har varit på en liten utflykt, nämligen hos min pappas jobbarkompis. Han fixade med hårddisken eftersom den inte ville fungera och det betydde att inte datorn ville fungera över huvudtaget. Nu är den i allafall hemma igen.

Kom nyss hem från stan där jag var med Rebecka. Vi kollade runt lite och jag fick med mig ett par vanliga, svarta jeans och två tröjor hem. Perfekt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Fixa i ordning alla programm här på datorn och gå och lägga mig tidigt. Imorgon väntar en kort skoldag och sen match på kvällen. Underbart! Nu ska jag fika lite med mamma, så vi hörs. Puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0