movie crushes

Såg ett inlägg någonstans där en tjej visade vad hon hade haft för film-crushes. Tänkte göra detsamma... så håll i er!



Danny Zuko, Grease
Vem har inte haft en crush i honom? På riktigt?
Snygg, gullig, rösten... ja, mer förklaring tror jag inte behövs.




Jack Dawson, Titanic
JA JA JA! Behöver förklaring verkligen ges?




Gunvald Larsson, BECK
Alla mina kompisar blir galna på mig eftersom jag är så besatt av Mikael Persbrandt...
Men det är någonting med hans mörka röst, hans leende och hans isblåa ögon som gör honom så otrolig snygg. Skulle verkligen inte tacka nej till honom alltså.




Robinsson-Micke, Hundtricket
Sötaste killen eller vad? Åh, hans leende...




Volchock, the OC
Denna ursnygga kille är helt klart en fröjd för ögat när OC-serien går på kanal 5.
Att han är en riktig badboy gör ju inte saken sämre.


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller så med dig om Mikael Persbrandt....

2011-11-19 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0