she never have to know what it's like when your heart breaks

Hej på er! Har inte gjort ett enda dugg den här helgen. Verkligen ingenting, och då överdriver jag inte. Resten av familjen har varit magsjuka så jag har bara legat inne hela tiden och kollat på massor av Astrid Lindgren filmer. Rätt mys det med. I vilket fall som helst, jag klarade mig undan magsjukan. Rätt konstigt egentligen att 3 av 4 personer i samma familj blir magsjuka men inte den 4:e. Säkert tack vare att jag spritade händerna som en tok (gör det fortfarande). Är hur glad som helst. Dom andra mår iallafall bra nu. Hela dagen har jag hjälpt min syster med en uppsats och tittat på tv. Igår var jag ut på en promenad för att känna hur knäet kändes. Inte bra kan jag säga. Känns liksom som att något låser sig i knäet och det skaver och gör ont. Måste verkligen kolla upp det där så mamma ska ringa doktorn imorgon så får vi se.

Imorgon är det skola från 09.50 till 14.30. Har ingen datorkunskap men ska göra ett power-point projekt hemma istället. Har tid hos optikern klockan 16.00 då jag har fått sämre syn igen. Var och fixade syntest inför körtkortstillståndet som jag ska skicka in så småning om. Jag blev godkänd men min optiker märkte att jag inte alls såg bra. Har själv märkt det men inte orkat göra någonting åt det. Pappa följer iallafall med imorgon eftersom min syn har försämrat så mycket. Bytte styrka på linserna och på glasögonen för kanske ett år sen men nu är det sämre igen. Mamma och pappa är rädda för att det är någonting allvarligt men det tror jag inte. Så ska kolla det.

Efter optikern ska jag iallafall möta upp Ida på stan och gå och äta någonstans och sen tar vi oss in till Fyrishov för att kolla på Storvretas 3:e semifinal. Vinner dom då så går dom vidare till final. Starkt!

Nu ska jag skriva en spanskagrej så ska stänga ner det här. Vi hörs då! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0