this is the day

Hej på er! Sitter nu i vardagsrummet med familjen plus Frida, fast kan väll egentligen räkna henne till familjen då hon är här så mycket. Inte mig emot. Vi kollar på Mästarnas Mästare och har lite mysigt. Ska lägga mig tidigt ikväll tror jag nog. Är galet trött då jag bara har sovit max 4 timmar på två hela dygn. Helt sinnes. Spelade match imorse och det resulterade i ett par nya blåmärken, ett och annat bollmärke, ganska mycket frustration och en mycket öm kropp. Har även fått ett nytt smeknamn... Sandra "Sargen" Larsson, det är på grund av att jag alltid åker över sargen varje match. Det har blivit lite av en tradition sådär. Nu ska jag vara lite social, så vi hörs. Puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0