today's a bright new day

Dagens humör: Glad och trött
Dagens mående: Tokförkyld men otroligt lycklig. Storvreta tog ju SM-guld igår!
Dagens borde: Städa mitt rum... men är för trött för det.
Dagens frisyr: Hög toffs tidigare idag under matchen, nu har satt upp en slarvig knut.
Dagens smink: Same old but less. Foundation, puder. Gillar inte att använda så mycket smink under matcher.
Dagens klädsel: Just nu, gamla mjukisbrallor och en sov t-shirt.
Dagens planer: Sova, sova och.... sova!
Dagens materiella vill ha: Kommer inte på någonting just nu faktiskt.
Dagens fundering: Hur ska jag bli av med mitt fruktansvärda halsont?
Dagens beroende: Fisherman's friends halstabletter med körsbärssmak.
Dagens tråkigaste: Att vi förlorade matchen imorse och därmed åkte vi ur slutspelet. Det betyder även att den matchen var sista matchen med bjärvarna.
Dagens längtan: Till min sköna säng.
Dagens superlängtan: Sommaren! Fina sommarklänningar, varmt väder, grillning, sköna utekvällar... ja tack!
Dagens tidning: UNT, fast har bara läst sidorna om Storvreta.
Dagens låt: José Gonzales - Heartbeats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0