'cause he’s a rebel with a tainted heart

Hej! Känner att mina senaste inlägg har innehållt samma text i stort sett. Om skola och träningar. Kul för er att läsa tänker jag då. Men har faktiskt ingenting annat att skriva, som är intressant för er menar jag. Mitt liv består ju faktiskt för nuläget av skola, träna och sova. Träning fem dagar i veckan - Skola fem dagar i veckan. Så är det. Fast är faktiskt ledig på fredag eftersom det är 1:ornas dag då på Fyris.

Hade första lektionen i Psykologi A idag, läser B-kursen i vår. Var faktiskt riktigt intressant fast var så trött att jag bara lyssnade på hälften av vad hon sa. Men känns ändå kul att sätta igång med något nytt. Även om 98% av kurserna vi har nu är H E L T nya kurser.

Ska iväg på träning om en stund. Haha. Usch, vad tjatigt det här känns. Avslutar det här nu.


Bjuder på en otroligt charmig bild på Elin, mig och Becka på Danmarksfärjan förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0