I might want to take you home tonight

Godmorgon! Eller ja, någonting sånt. Vaknade upp med världens smärta i knäet i natt och skulle in på toaletten. Det var inte det lättaste kan jag säga. Har tröttnat riktigt rejält på mitt knä nu. Kan man transplantera knäskålar? Eller åtminstonde hitta någon som kan ta bort den? Väntar på ortopedtid men vet inte riktigt när den kan tänkas komma. Vårdgarantin är ju på 3 månader men vet inte riktigt när min läkare skickade in remissen. Jaja, den lär ju komma inom någon vecka. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska äta lite lunch snart och sen kanske jag drar ut på en långpromenad. Antingen själv eller med mamma när hon kommer hem.

Ska väll försöka ta mig upp för trappan nurå. Vi hörs kanske senare. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0