It's a hard thing faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

Hola! Ledig idag då. Känns helt okej faktiskt. Mer än okej. Kunde sova ut imorse, eller okej... sov till 9 ungefär. Men ändå. Idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt här hemma, helt själv. Tänkte dock överraska mamma och pappa med lite städning av övervåningen. Haha. Leker duktig. I helgen ska jag förresten planera inför min 18-årsdag, den 25:e september. Eller snarare dagen före eftersom det är då vi har bjudit hit släkt och vänner på buffé och sånt där. Passar ju bättre en lördagskväll liksom. Så jag och mamma ska bestämma vad vi ska ha för olika maträtter, vad vi ska dricka osv. L Ä N G T A R ! Inte ens en månad kvar nu, helt sjukt.

Min fredagskväll tänker jag spendera i Björklinges innebandyhall. Becka spelar några matcher där så det är vad jag tänker syssla med ikväll. Om inget annat dyker upp. Nej men ska väll gå upp och sätta igång med städandet. Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0