just to break my heart

Hej kompisar. Har nyss ätit mat och ska alldeles strax leta fram träningskläder. Dax för träning ikväll igen. Innebandy som alltid annars. Såklart.

Annars då? Hade bara långa lektioner idag. Fyra lektioner på M I N S T en och en halvtimme/styck. Hur jobbigt? Så man kan ju lugnt säga att jag är lite seg i huvudet, idag igen. Imorgon har jag iallafall sovmorgon till halv elva. Hur underbart är inte det? Det betyder att jag får sova till halv nio. Åh, lycka!

Nu ska jag som sagt leta reda på träningskläder och sen ska jag cykla iväg. Kanske, men bara kanske, uppdaterar mer ikväll. Annars hörs vi imorgon! Hej!

Ny "lyssna-på-hela-tiden-låt".
Britney Spears – Criminal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0