side by side, you were sleeping next to me

Hej! Sitter här helt rastlös och gör ingenting. Klagar på mitt hår som ser ut som jag vet inte vad. Till hösten blir jag blond igen. Det är nog, trots allt, det blonda håret jag trivs allra bäst i. Målet är att det ska vara färdigfärgat och klart tills höstens skolfoto. Då skulle jag bli glad. Skulle ju vara kul att se någorlunda bra ut på det absolut sista skolfotot. Haha. Ska snart gå upp och äta middag. Tacopaj! Hur gott? Sen ska jag iväg till Rasbo med mamma för att hämta hem R & F från en match som dom har kollat på. Vi hörs hörni!


Håret är inte riktigt så mörkt som på bilden. Men nästan... eller ja, på vissa ställen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0