some say life will beat you down, break your heart and steal your crown.

Hejsan! Sitter här vid datorn och lyssnar på musik. Lite småtråkigt har jag men det får jag stå ut med. Orkar ändå inte göra någonting annat. Ska ut på en springtur om någon timma och det är väll det enda jag har som mål idag. Eller ska in och kolla på innebandy ikväll. Annars händer ingenting speciellt. Imorgon börjar skolan. På riktigt. Fast jag tror inte att vi sätter igång med lektionerna på allvar än, men ska gå enligt schemat så alltså slutar jag 16.30 imorgon. Kul! Inte direkt va. Ska sluta vara så negativ och göra någonting istället.


Lite bara för att. G A M M A L bild från någon klassresa i högstadiet. Jag, Ida och Cicci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0