though life is ruff and the road is tuff you can seize the day

Börjar seriöst bli riktigt trött på min förkylning nu. Har inte kunnat känna någon lukt eller smak på ungefär en vecka. Ögonen rinner non-stop och jag mår bara allmänt dåligt.

Var iallafall in en sväng till stan i förmiddags. Gjorde ett ärende, köpte en tröja och sen mötte jag upp Cicci. Vi köpte med oss en chai-latte och vandrade iväg till busshållplatsen. När jag kom hem var jag helt död så la mig i soffan och tittade på en film. Nu ska jag snart cykla upp till Ica med mamma. Ska köpa hem lite ost och kex tills ikväll. Men först måste jag dra på mig kläder. Adiós!


Och hålet på mina jeansshorts blir bara större och större... positivt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0