turn the page

Hejsan! Har spenderat dagen på stan med mamma och Becka. Vi åt lunch och gick runt och tittade lite. Fick med mig lite smågrejer hem. Inget speciellt sådär.

Känns som om jag har gått runt som en levande zombie idag. Kom nämligen hem från Björklinge vid halv ett - ett i natt. Matcherna började så sent och det resulterade i dagens nästan obeskrivliga trötthet. Har inte varit såhär trött på jag vet inte hur länge. Annars då? Annars rullar allt på. Förutom att min förkylning aldrig släpper helt och att mitt knä fortfarande är cp. Men men, ska inte klaga.

Ska väll släpa mig upp för trappan till mamma nu. Får försöka hjälpa henne med matlagningen, med betoning på försöka. Är verkligen urusel på att laga mat. Men vi hörs. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0