every teardrop is a waterfall

Hej kompisar. Förkylningen är på bättringsvägen igen. Det var en himla bergochdalbana det här. Var iallafall in till Gränby en snabbis med pappa för att köpa jeans och testa innebandyskor. Resultatet? Ett par jeans provade jag och sen gav jag upp. Var absolut inte på humör för att prova kläder. Skor hittade jag däremot på direkten.

Pappa skjutsade in mig till stan där jag mötte upp min finaste syster (som förövrigt har börjat gymnasiet idag, börjar bli stor nu... eller ja, större). Vi satte oss på Årummet och fikade och pratade om allt och inget. Efter ett bra tag tog vi bussen hem och jag gick ut och la mig i solen en stund. Tillslut blev det för kallt så jag drog mig innåt och gjorde lite mellanmål. Nu sitter jag här och ska snart snöra på mig springskorna och ge mig ut på en springtur tillsammans med mamma. Får se hur det går.


Ja... det var länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0