Heaven is a place on earth with you

Hallå kompisar! Det var inte nyss jag skrev här inte... men med allt pluggande som jag måste gräva ner mig i så finns det inte mycket tid till annat. Det är liksom det mitt liv består av just nu - uppsatser, prov, redovisningar, inlämningsuppgifter. Det står mig över öronen!

Ändå hann jag med en ganska så lugn utgång i lördags med Ida och Cicci. Det blev några ölglas och en hel del prat. Vi var ju tvungna att prata i kapp.

Nu då? Nu ligger jag i min säng och orkar knappt hålla ögonen öppna. Förkylningen som jag har dragit på mig gör sig även påmind, konstant! Rinnande ögon, halsont, sus i öronen och snuva. Men det har jag inte tid att grotta ner mig i nu. Nu ska jag kirra den här skolveckan plus två eller tre dagar nästa vecka. Det var allt jag hade på hjärtat för nu. Vi hörs!

It's you, it's you, it's all for you /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0