Nr 07 - Dina syskon



Mina syskon... ja, jag har ett syskon. Världens bästa syskon, på riktigt. Jag kan aldrig tänka mig ett bättre syskon. Min syster är den allra bästa, i hela världen. Jag är så stolt över henne pga. måånga olika anledningar.

Min syster heter Rebecka och hon är två år yngre än mig, alltså är hon nyss fyllda 16. När hon inte är världens gladaste är hon världens suraste och världens mest irriterande person. Men jag skulle aldrig ens komma på tanken att byta ut henne mot någon annan syster. Inte för allt i världen.

Jag älskar henne och det vet hon. Jag är stolt över henne och det vet hon. Jag ställer alltid upp på henne och det vet hon. Hon är mitt allt och det vet hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0