Nr 08 - 15 små fakta om dig

  • Jag läser mitt tredje år på Fyrisskolan, juridik- och kriminalteknik.
  • Jag behandlar min iPhone som om det vore min bebis.
  • Jag är väldigt stolt över hela min familj.
  • Jag älskar att titta på innebandy och är väldigt ofta med och kollar på min syster.
  • Jag är egentligen väldigt blyg av mig.
  • Jag älskar att ha djupa samtal med mina vänner.
  • Det jag längtar efter mest just nu är studenten!
  • Jag vill gärna ha en pojkvän. Men känner att jag varken har tid eller ork med en sådan.
  • Min absolut största fobi är björnar! Jag drömmer om det flera gånger i veckan.
  • Jag älskar att lyssna på opera när jag pluggar...
  • Jag kan bli väldigt irriterad hur snabbt som helst.
  • Jag har haft en lärar-crush, men bara en enda gång!
  • Jag är fullkomligt såld på Mikael Persbrandt.
  • När jag pratar lägger jag tydligen betoning på bokstaven T väldigt ofta.
  • Jag kan bli glad av en enda liten kommentar som gäller utseendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0