Nr 11- Ditt stjärntecken och om det passar med din personlighet

Jag föddes den 25 september... alltså i vågens stjärntecken. När jag var liten tyckte jag alltid att det var så tråkigt att vara född som våg, jag rent ut sagt nästan skämdes för mitt stjärntecken. Fjantigt va? Alla andra var liksom lejon, oxar eller stenbockar. Det lät så himla häftigt när alla andra berättade vad de var att jag aldrig vågade berätta vad jag själv var om inte någon frågade.

Idag är jag stolt över att vara född i vågens stjärntecken. Jag har till och med funderingar om att tatuera in mitt stjärntecken någonstans på kroppen. En person som är född som våg sägs vara lättsam, humoristisk och underhållande. Men han eller hon blir lätt rastlös och uttråkad av den grå vardagen. Vågen är listig och taktisk och personen har inga som helst svårigheter med att linda andra personer runt sitt finger. Glimten i ögat finns alltid hos vågen. Om det stämmer med mig och min personlighet? Jo, det tycker jag nog att det gör.

Mitt element är luft och min planet är Venus, skönhetsplaneten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0