Nr 12 - Saker som du är stolt över, som du är och saker du gjort

Jag är stolt över mig själv... i vissa stunder. Andra stunder är jag helt missnöjd med mig själv. Men det jag är mest stolt över är nog att jag är ganska så snäll. Jag tycker om att vara snäll. Jag tycker om att skämma bort min syster med små presenter även fast det inte är något speciellt tillfälle, jag tycker om att hjälpa gamla människor med rullatorer och allt vad det innebär att hjälpa gammalt folk.

En sak som jag är stolt över att jag har gjort är att jag har bestämt mig för att inte vara så känslig. Förut var jag väldigt känslig. Jag kunde gråta för minsta lilla sak men ungefär ett år efter det att min farfar dog så sa jag till mig själv: Nu jävlar får du ta tag i dig själv, Sandra! Och det gjorde jag. Jag tog tag i mig själv, jag reste mig upp och jag slutade vara så känslig för små saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0