chin up

Hej igen! Sitter i soffan och tittar på Top Model 15. Hur många säsonger kan man sända innan folket tröttnar på det? Många I guess. Var och handlade på Gränby, läs: storhandlade, med familjen för någon timme sen.

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig. Jag vet, jag vet. Tidigt säger ni. Men faktum är att jag faktiskt brukar ligga i sängen innan klockan nio i vanliga fall. Detta är alltså ett undantag. Alla jag känner säger att jag är konstig som lägger mig så tidigt (vanligast vid kvart i nio - fem i nio). Men ligger jag inte i sängen vid nio dyker det upp tvångskänslor eller panikänslor eller vad man kallar det, direkt. Blir skakig och måste hela tiden hålla koll på hur lång sömn jag egentligen får om jag lägger mig nu, sen eller senare. Det är verkligen jättejobbigt då jag vaknar flera gånger om natten och måste ligga och ränka hur länge jag har sovit och hur lång tid jag har kvar.

Jaja, nu ska jag borsta gaddarna och lägga mig under täcket. Vi hörs nog inte imorgon då jag kommer ha fullt upp med skola, tårtbak till lagets första 18-åring och träning på kvällen. Men förmodligen på onsdag. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0