don't let the bad mood break you

Godmorgon! Ska alldeles strax bege mig mot busshållplatsen för att sen ta bussen till skolan. Har bara två lektioner idag, svenska och spanska. På spanskan håller vi på med ett grupparbete så det är chill. Slutar för dagen vid 13.10. Hur skönt? Mycket. Pappa hämtar mig efter skolan och då ska vi tydligen hämta ut ett skåp från CHILI som mamma har beställt. Haha, det där skåpet har vi väntat på sen i somras... alltså 7 månader. Men det har varit en massa olyckor som fördröjt det hela. I vilket fall som helst så behöver pappa bärhjälp säger han. Får se hur mycket jag kan hjälpa till med där... I övrigt då, imorgon ska jag döma två matcher och sen en lugn hemmakväll. På söndag är det match och Runsten står för motståndet. KROSS! Nej nu måste jag verkligen kila. Vi hörs hörni. Puss! /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0