dum av dig

Hej! Depp-dag idag. Spelade match imorse, eller ja... vid tolv. Matchen slutade oavgjort. Helt sinnes. Vi var så jävla dåliga. Ingen kämpade. Tråkigt. Men såna matcher kommer ju ibland dom också. På lördag spöar vi Björklinge för andra gången istället. Ända sen matchen har jag varit irriterad och arg. Inte så kul för resten av min familj alltså, men dom håller sig på långt avstånd så att säga. Ikväll blir det bara soffan för min del. Mamma berättade att Beck går på tv ikväll så det är väll typ det enda bra som har hänt mig idag... Kult liv! Nu ska jag titta efter ett skal till min mobiltelefon på nätet. Det finns inga skal till just min telefon i affärerna. "OM det finns så finns det på nätet" säger dom. OM alltså... Nej, nu ska jag titta efter det och sova ett tag sen kanske. We'll see. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0