fucking perfect

Hej! Är ganska ny-hemkommen från stan. Hade lite ärenden som jag uträttade där. Ikväll blir det en lugn hemmakväll med familjen. Mamma och pappa ska tydligen göra plankstek. Mums! Sen har vi hyrt I rymden finns inga känslor. Har inte sett den så det ska bli lite kul att få se om den är lika bra som alla säger att den är.

Imorgonbitti bär det av till Allianshallen för att spendera ett par timmar där. Jag ska dömma 2 matcher och så har syster match där samtidigt. Efter det åker vi till Gävle och farmor som fyllde 81 år den 1:a februari (grattis i efterskott världens bästa farmor, jag älskar dig). Efter den lilla resan till Gävle så åker vi hem och jag blir nog ensam hemma hela kvällen. HUR SKÖNT?! Mamma och pappa ska iväg till min morbror och moster och tror nog att jag ska skicka iväg syster till en kompis så att jag får en kväll för mig själv. Behöver nog det. Då blir det mys i soffan framför några bra filmer.

På söndag väntar en match i Vattholmahallen mot Runsten. En måste-vinna-match. Runsten är ett bottenlag och dem ska vi absolut slå.

Kult att ni fick en uppdatering om hela min kommande helg. Jättekult! Nu ska jag vara lite social med mamma som sitter bredvid mig. Vi hörs. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0