i skolan, woop woop

Hejsan! Sitter i skolans bibliotek med Alexandra och Emmy. Ska försöka komma i underfund med vad jag ska skriva om på en uppsats i Historia B. Uppsatsen är hur viktig som helst tydligen... får man IG på den så kan man inte bli godkänd i ämnet sen. Kult med press! Frågan är varför jag sitter vid facebook när jag måste komma på ett ämne och en frågeställning att skriva om. Smart där. Är helt flummig också... och trött. Nästa lektion börjar 13.10 och då är det samhällskunskap som står på schemat. Då skulle det tydligen komma en massa 9:ondeklassare och titta på/vara med på våran lektion. Sen är det klasskonferens och sen slutar vi. Klockan fem i tre. Rätt chill. Ikväll är det träning. Yeeeees. Taggad tjej här serrni! Nej, nu måste jag verkligen börja funder på vad jag ska skriva om. Vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0