i would go through all this pain

Hejsan! Lite länge sen va? Eller egentligen inte... men jag har inte haft tid. Har ju haft fullt upp med mitt... ja, lov och grejer. Spenderade dagen på stan med Ida. Köpte en del grejer. Var as sugen på att handla kläder så så blev det alltså. Kvällen spenderades dels på Gränby och dels på McDonalds. Båda ställena med mamma. Vi skjutsade Becka, Frida och Matilda till deras träning och medans dom tränade gick vi lite på Gränby. Jag klippte mig! Hur skönt som helst. Nu sitter jag på golvet i källaren med Alle (kaninen). Tänkte att han skulle få hoppa lite på golvet... snäll tjej. Ska plocka in honom i buren igen och bege mig upp till vardagsrummet. Vi hörs. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0