One of us is gonna die young

iPod-inlägg: Hej! Ligger lite halvt utslagen i soffan. Sjuk och hemma från skolan. Var det igår också. Är piggare idag så ikväll ska jag träffa Cicci och så ska vi hitta på någonting. Blir förmodligen bara en chillkväll hemma hos henne. För hemma hos mig kan vi inte vara. Mamma och pappa ska ut och äta med några kompisar och Rebecka ska ta hem några tjejkompisar så får inte vara hemma då. Haha. Imorgon ska jag iallafall in till Allians vid tio för att titta på Rebeckas två första perioder i en match. Sen måste vi snabbt ut till Vattholma där jag har egen match. Kulkul. Björklinge står för motståndet, och förra gången vann vi med 5-2. Hoppas bara på att vi har samma tur imorgon igen. Eller tur och tur... samma FINLIR! Vi ägde ut dem förra gången. Men mitt lag är just nu nere i någon tråkig svacka där vi inte kan prestera lika bra som vi egentligen kan. Jaja, vi får se hur det blir imorgon. Nu ska jag titta på Herkules. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0