rare moments never surprises

iPod-inlägg: Godmorgon alla snygga! Eller ja, godmorgon... vaknade vid sex och kunde inte somna om fastän jag kunde sova till halv nio egentligen. Vet inte varför. Kan vara för att jag drömde två jättekonstiga drömmar i natt. Inte läskiga, men konstiga. Om en halvtimme ska jag bege mig mot bussen och skolan. Börjar 10.30 och slutar 13.10. Har alltså bara två lektioner plus lunch. På första lektionen ska vi fortsätta skriva på en uppsats som ska vara inskickad kl 23.59 i kväll/natt. Sen lunch och efter det är det spanska och då ska vi bara fortsätta med redovisningarna. Jag har redan gjort min så jag ska bara sitta och lyssna. Skön dag, right? Nu ska jag borsta tänderna och sätta på mig strumpor. Så vi hörs! Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0