they try to keep us out

Hej på er! Alla hjärtans dag idag som sagt. Inget märkvärdigt, kan ju vara mysigt... om man har någon att dela dagen med. Jag har iallafall överraskat min syster med en Ben&Jerry's. Hon blev glad, haha. Mamma och pappa blev hur glada som helst över mitt hjärt-mms som jag skickade. Bara en bild på en hjärt-plätt som vi åt i skolan idag. Vanliga plättar som var utskurna som hjärtan. Vilken jättegrej att bli glad över, verkligen! Hahaha.
Nu ska jag försöka skriva lite på en svenskauppsats som ska vara klar på fredag. Eller ska jag kanske fundera över vad jag ska skriva om på historiauppsatsen? Eller gå igenom samhällskunskapsföredraget som jag ska ha imorgonbitti... eller spanskaföredraget som jag ska ha på onsdag? Låter inte särskilt lockande någonting utav de... så jag tror jag låter bli. Lägger mig i soffan under en mysig filt och väntar på mat istället. Lite lat får man faktiskt vara.

Förresten, har fått en otroligt oskön sträckning i nacken efter matchen jag spelade i lördags. Blev crosscheckad, nedtacklad (kalla det var ni vill) av en tjej och jag damp rätt ner bakåt i golvet med huvudet först. Men det är bara att smörja med voltaren och bita ihop. Nu ska jag stänga ner det här. Vi hörs. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0