dag 13

Den här veckan/Nästa vecka. Nu när den här veckan är slut så fuskar jag lite och skriver om den kommande veckan, alltså den som börjar imorgon.

Måndag: Ingenting särkilt inplanerat. Kanske ska träffa en "kompis" eller vad man nu ska kalla det. På kvällen kommer jag sitta bänkad framför tv:n och titta på Storvreta vs. Warberg på tv4-sport. Kommer kanske ha filmkväll med tjejerna.

Tisdag: På dagen blir det packning och drar förmodligen även in till stan för lite jobb och shopping. Kvällen kommer att spenderas i Vattholmas sporthall. Innebandy alltså. Första träningen sen Storvretacupen. Fyfan vad jag längtar!

Onsdag: Ingenting alls inplanerat.

Torsdag: Lämnar lilla Storvreta för att åka till Karlstad. Rebecka är med i Upplandslaget för flickor 15 och de spelar SM där nere. Så jag åker ner med familjen och tittar på hennes matcher och spenderar lite tid där. Hemma igen den 9:e. Kommer förmodligen ha mobilen avstängd och kommer att avstå från att logga in på facebook och annat för att "vila upp mig" på hotellet.

Fredag: KARLSTAD.

Lördag: KARLSTAD.

Söndag: Lämnar Karlstad för att åka hem till Storvreta igen. Mobilen sätts på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0