dag 15

Mna drömmar. Nu vet jag inte om jag ska berätta för er om mina framtida drömmar eller om drömmarna jag drömmer på natten. Så jag väljer att berätta om mina framtida drömmar.

Jag vill kunna lämna gymnasiet bakom mig år 2012 med bra betyg som jag själv är stolt över och nöjd med. Efter gymnasiet vill jag antingen plugga vidare direkt eller ta ett "sabbatsår". Om jag väljer alternativer sabbatsår så tänker jag göra någon resa och bara ta det lugnt. Jobba lite och så. Efter det året så tänker jag definitivt plugga vidare. Antingen på Polishögskolan i Stockholm eller så läser jag vidare till sjuksköterska. Det är vad jag allra helst vill arbeta som, polis eller sjuksköterska. Under de åren jag pluggar så vill jag självklart bo i egen lägenhet, fast det vet jag mycket väl att det kommer bli riktigt svårt. Men det är iallafall det jag vill satsa på.

Om man tänker på mina "livs-drömmar" så vill jag träffa en kille och flytta till en fin villa någontans här i Uppsala. Ja, jag vill bo kvar i Uppsala. Jag trivs så bra här och tänker inte byta ut det. Självklart vill jag ha barn, helst tre stycken. Men det kommer som sagt senare. Jag vill ha ett hus eller en lägenhet utomlands också, antingen i Spanien eller i Italien.

Där fick ni höra LITE om mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0