dag 18

Min favoritfödelsedag. Jag har nog ingen direkt favoritfödelsedag, jag har gillat alla mina födelsedagar lika mycket. När jag var liten och bodde i det gamla radhuset så bjöd jag och min syster alltid in våra kompisar och hade kalas ihop eftersom vi fyller år så tätt inpå varandra. Vi bjöd alltid på samma tårta, och den tårtan serveras fortfarande då jag fyller år. En tårta bestående av tårtbotten (ganska självklart va?), ananas och banan emellan och garneringen är av grädde och på tårtan är det bruk-mandarinklyftor och marabou-chokladrullar. As god och den har följt med ända sen jag var ungefär 2-3 år gammal. Haha, tråkigt för dom som kommer och firar mig varje år men jag bara måste ha den. Annars känns det inte som att jag fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0