dag 20

Den här månaden. Den här månaden tar mitt välbehövliga jullov slut. Skolan börjar igen och dagsrutinerna börjar väll ta form. Men innan det ska jag spendera fyra dagar i Karlstad. Jag och min familj åker dit ner/upp/åt sidan (?) för att Rebecka spelar SM med Upplandslaget och vi lär ju vara där och titta på. Once in a lifetime liksom. Skolan startar iallfall den 11:e januari igen. Annars har jag väll inga speciella planer inför den här månaden. Innebandyn sätter igång med vanliga träningar och matcher. Så skönt. Har första träningen ikväll och jag längtar verkligen! Ska bli skönt att få komma igång igen efter cupen som tog slut i slutet på december. Jag väntar mig inte speciellt mycket utav den här månaden, precis som jag inte gör med resten utav året heller. Jag tar dagarna, veckorna och månaderna som de kommer. Det blir lättast så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0