dag 21

Ett annat ögonblick. Här skulle jag gärna skriva om min farfar igen eftersom jag har så många stunder jag delat med honom. Men med risk för att det kanske blir lite långtråkigt för er att läsa om det så tänker jag därför välja att skriva om ett annat. För eran skull. Ett ögblick som upprepar sig flera gånger varje dag, i form av en vibration från telefonen. Ja, just det... sms! Jag älskar att få gulliga sms. Ett gulligt sms kan verkligen pigga upp vem som helst en tråkig och jobbig dag.

Och jag vet mycket väl att det här inte direkt är vad man kan kalla "ett ögonblick". Eller jo, det är klart man kan det. Men inget speciellt ögonblick direkt. Jag kom inte på något annat speciellt ögonblick att skriva om så... ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0