dag 22

Det här upprör mig. Något som verkligen gör mig upprörd är falska människor. Jag bokstavligen hatar människor som är falska. Dom som säger något och sen ändrar sig helt på grund av någon annan eller en människa som lovar något som han/hon sen inte håller. Det är så sjukt irriterande och egentligen ska man inte ens lägga tid på såna människor. Men det blir ju lätt så att man gör det ändå, eftersom att de faktiskt finns nära en. Jag tror nog inte att en enda människa inte har varit falsk någon gång. Jag vet att jag har varit det, vid ett par tillfällen. Men det är skillnad på att vara "falsk" och falsk. Faktiskt.

Något annat som jag kan bli upprörd av eller över är rykten. När rykten föds och sedan cirkulerar runt hur länge som helst. Visst, det är kul att skvallra men någon måtta får det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0