dag 29

Mina ambitioner. Ambitioner är väll ungefär som drömmar I guess, fast lite annorlunda. Mina ambitioner just nu är att fixa skolan och gå ut med betyg som jag är stolt över. Jag vill känna att jag faktiskt har lärt mig saker under skoltiden, saker som jag har nytta av senare i framtiden. Sen är det ju faktiskt dags för mig att ta körtkort snart. Eller snart och snart, om 9 månader. I september. Jag har inte ens gått kursen än, så det är det hög tid för. Jag vet själv att det kommer bli svårt att få körtkortet på första försöker, speciellt nu när jag inte ens har börjat. Men jag ska fixa det. Det ska jag! Jag ska ha körtkortet i min hand någon vecka efter min 18-årsdag. Det har jag bestämt mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0