for the widows in paradise

Tjena tjena mitt bena! Vaaa...? Jag är helt övertrött och flamsig plus att jag skriver det här från min iPod så det blir ett kort, litet mini-inlägg. Bättre än ingenting, right? Jaja. Jag har spenderat dagen i skolan och där var det rätt lugnt. Kom hem och åt lite nudlar och nu ligger jag här i sängen (precis som vanligt alltså). Haha fyfan vad tråkigt det låter. Men så är det. Borde väll egentligen läsa ett häfte om terrorism som vi har som läxa på samhällskunskapen eller läsa igenom ett häfte om Sovjetkommunismens undergång som vi har som läxa på historian. Men inget utav de där två häftena låter särskilt lockande. Så jag ska dra ner rullgardinen, sätta på musik och sova någon timme. Ha det så bra! Såg förresten att det inte blev "värsta mini-inlägget", så tokigt det kan bli... hahahaha. Eller? Övertrött och flamsig var det ja! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0