hjärtats ensamma slag

Hejsan. Ganska nyvaken tjej vid tangentbordet. Hade en ganska sömnlös natt då jag gick och la mig vid ungefär tolv och halvsov mellan halv ett och två. Somnade men vaknade vid fem av att jag hörde signaler från min telefon. Jag hade självklart råkat ringa en kompis i sömnen och satt på högtalarsystemet. Han var i allafall vaken så ingen skada skedd, hos honom. Jag däremot fick svårt att somna om.

Idag ska jag därför bara ta det lugnt. Kanske städa lite i huset och ta rätt på mitt rum. Är hemma själv då mamma och pappa jobbar och Becka är på träning. Kan ju vara rätt skönt det med. Eller vavd säger jag? Rätt? Väldigt skönt! Nu ska jag nog ta en dusch och få någon ordning på mig själv. Vi hörs. Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0