jag har varit i alla städer



Personligen så lyssnar jag faktiskt inte så mycket på Håkan Hellström. Inte mer än någon gång ibland bara. Men hans låttitlar... de är geniala! Helt underbara. Jag dör lite varje gång jag ser någon av titlarna. Rysningar.

River en vacker dröm
Det här är min tid
Dom där jag kommer ifrån
Vid protesfabrikens stängsel
Man måste dö några gånger innan man kan leva
Försent för Edelweiss
Nu kan du få mig så lätt
Dom kommer kliva på dig igen
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Den fulaste flickan i världen
En midsommarnattsdröm
Förhoppningar och regnbågar
Här kommer lyckan för hundar som oss
Minnen av aprilhimlen
Så länge du är med mig
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Sång i buss på villovägar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0