make them go oh-oh-oh

Hejsan! Skönt med helg, visst? Även fast jag bara har gått 4 dagar i skolan så har jag längtat till helgen otroligt mycket. Har precis kommit hem från stan. Var först och städade trapphusen och sen åkte jag, pappa och Rebecka till Gränby för att handla. Pappa och Rebecka ska göra tre-rättersmiddag ikväll. Mums! Jag och mamma kan bara ligga i soffan och vänta på att bli serverade alltså... lyx.

Imorgon åker jag först till Enköping vid halv ett ungefär för att kolla på Rebecka när hon spelar match. Sen direkt efter det åker vi vidare mot Bålsta där jag har egen match och motståndet står Valhall för. Ett lag som vi ska/måste krossa! Kommer nog hem rätt så sent så det blir nog ingen uppdatering imorgon.
På söndag ska jag först dömma tre matcher, första matchstart kl 08.30. Jippie! Eller? Måste alltså ta bussen från Storvreta runt halv sju för att sen byta buss i stan. Ingen sovmorgon här inte. Men det är ju lättförtjänta pengar samtidigt som det faktiskt är kul.

Nu ska jag dra på mig en tjocktröja och sen dra mig till tv:n och mamma. Vi hörs. Puss!


Katy Perry - Firework


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0