om himlen finnns är jag förlorad

Hej! Ligger i mitt rum helt trött. Har träningsverk i ljumskarna, låren, bröstet, axlarna... ja överallt. Träningsverken kommer troligen ifrån de senaste två träningarna. Hade en helt okej skoldag idag. 12.10 - 14.30. Endast två lektioner, grymt skönt! Efter skolan tog jag bussen hem och har varit hemma sen dess. Har sovit ett tag... hur skönt? Kvällen tänker jag tillbringa i soffan med min kära moder. Pappa ska jobba natt och Rebecka ska iväg på träning om ett tag. Vi ska titta på någon film som går på tv men Mikael Persbrandt. Och det vet ju alla, att jag aldrig någonsin tackar nej till M.P. Nu ska jag skriva färdigt några inlägg som jag tänker publicera om en liten stund, just for you. Sen ska jag bädda ner mig i soffan och mysa sönder. ¡Nos vemos bonitas! ¡Besos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0