river en vacker dröm

Tjenare! Sitter i soffan framför tv:n med datorn i knäet. Kom hem för en stund sen. Var ju först hos mormor och morfar. Efter det begav vi oss till Gränby och där köpte jag en del nödvändiga saker. Bland annat en väska, en tröja, lite ansiktskrämer och hårfärg (intensivtoning). Så jag ska färga håret nu. Eller snart. Köpte en aning mörkare färg än förra gången. Vill att det ska bli mer intensivt liksom. Som jag har det nu så är det ganska blackt och livlöst. Anledningen till det är ju att jag var tvungen att färga en lite ljusare färg först, med röda inslag för att tillsätta de röda pigment jag inte hade som blond. Jaja, det blir nog säkert bra. Ska nog ner och tvätta håret nu, för att sen lägga i färgen. Vi hörs kanske imorgon! Pussen!



'allra finaste syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0