stones taught me to fly

Hejsan! Allt bra? Med mig är det helt utmärkt. Sitter på golvet i mitt rum iklädd min nya mjukisdress och med en kopp kaffe bredvid mig. Kan inte bli bättre. Jag lyssnar på musik och försöker packa också. Ska ju till Karlstad imorgon så behöver ju ha med mig lite kläder och sånt. Rebecka spelar som sagt i Upplandslaget, ett lag på ungefär 15 tjejer ifrån hela Uppland i åldern 15 år. En eller två 96:or var med också tror jag. Men det är mindre viktigt. Det som spelar någon roll är att hon ska dit och spela SM och jag och mamma och pappa åker självklart med. Förmodligen precis som de andra tjejernas föräldrar. Bor på hotell där och kommer hem på söndag. Ska bli både mysigt och skönt att få komma bort i från Storvreta ett tag och bara ta det lugnt. Äta hotell-frukost, bada i jacuzzi och självklart... titta på innebandy. Vi åker hemifrån vid 11 imorgon bitti. Så så värst tidigt är det inte. Jag kommer att spendera de tre timmarna bilresan tar med att titta på film. Jag kommer att ha hela baksätet för mig själv då Rebecka åker buss med laget. Har redan bestämt mig för att titta på SATC 1&2. Så det blir nog bra. Nu ska jag fortsätta min packning. Under tiden slänger jag nog in några inlägg med nummer ni vet, men vi får se hur många. Vi hörs på söndag när jag kommer hem, eller på måndag! Pussen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0