give her reasons, say it's not her fault

Hej! Idag har jag varit med familjen till mormor och morfar där vi åt lunch. Min mormor gör världens godaste köttbullar! Efter det åkte vi in till stan en snabbis för att fixa något till det nya badrummet. Någon list eller något sånt där. Nu är jag iallafall hemma. Ska snart äta tacos och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Imorgon var det tänkt att vi (familjen, min morbror, moster och kusinerna + Daniel) skulle ha åkt till Åland över dagen. Men det fanns varken bussplats eller bufféplats för 9 personer. Så något Åland blir det förmodligen inte. Vi kanske skulle dra oss mot Öregrund, Gräsö eller Rullsand istället men jag vet inte säkert. Något hittar vi väll på iallafall. Nu ska jag stänga ner här och gå och göra något annat vettigt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0