jag är namnet som du har på armen

Hallå! Kom precis in från solstolen ute i trädgården. Satt där och solade, lyssnade på Veronica Maggio (ny drog) och pratade med mamma. Innan det var jag in till stan med familjen eftersom syster skulle ha nya springskor så då följde jag med för att se om jag hittade någonting jag också. Men nej, det gjorde jag ju inte.

Ikväll måste jag packa till på söndag då vi drar oss ner mot Göteborg och Gothia Cup. Imorgon fyller pappa år och då kommer lite gäster så där finns ingen tid till att packa. Det måste helt enkelt göras idag. Det blir säkert lite sista-minuten packning på söndag också. Nej men vi hörs då hörni. Hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0