last friday night

Hallå! Har precis kommit ner i källaren efter att ha varit och slängt massa saker från garaget med pappa. Min gamla säng och min gamla soffa slängdes bland annat. Känns skönt. Efteråt tyckte pappa att jag var värd en isglass och det tyckte verkligen jag också. Haha.

Ska alldeles strax gå upp till köket och göra middag. Ja, ni läste rätt. JAG ska göra middag. I och för sig ska jag bara skiva lite grönsaker och slänga ihop en tonfisksallad, men ändå. Efter det blir det nog bara en myskväll med mamma och pappa. Sitter säkert ute ett ganska bra tag eftersom det är så fint väder. Blir nog kanske ett dopp i den nyinköpta, men dock så lilla, poolen också. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0